مدل کت سارافون مجلسی زنانه و دخترانه

مدل کت سارافون مجلسی زنانه و دخترانه

مدل کت سارافون مجلسی زنانه و دخترانه

مدل کت سارافون مجلسی زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کت سارافون شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

مدل کت و سارافون, مدل کت و سارافون 2020, شیک ترین مدل کت و سارافون, کت و سارافون های مجلسی, جدیدترین مدل کت و سارافون

کت و سارافون دخترانه و سنتی از جمله لباس هایی است که هم به عنوان مانتو و هم به عنوان لباس مجلسی و مهمانی میتواند مورد استفاده قرار بگیرد هم شیک و جدید است هم سنتی و دخترانه . ما مدل هایی از این سارافون کت های شیک را از برند های مختلف ایرانی برای شما جمع آوری کرده ایم که این جا با شما به اشتراک میگذاریم .

کجا سارافون کت بپوشیم ؟ 

مهمانی های بیرون از خانه : گاهی مهمانی ها دو دور هم های دوستانه و خانوادگی بیرون از خانه مثلا در رستوارن ، کافی شاپ و یا حتی پارک و طبیعت برگزار میشود در این گونه مواقع شما در واقع به یک مهمانی دعوت شده اید ولی نمیتوانید لباس مهمانی بپوشید چون در فضای باز حضور دارید ولی میتوانید با پوشیدن لباس هایی مثل سارافون کت و سارافون دامن لباسی بپوشید که به اندازه مانتو رسمی نیست و در عین حال شیک و زیبا و مجلسی به نظر میرسد.

مجالس مختلط:  در مجالس مختلط خانم های مقید به حجاب دنبال لباس هایی هستند که با حفظ پوشیدگی کامل شیک و زیبا و رسمی به نظر برسند استفاده از سارافون کت ها البته با کت های بلند و سارافون های پوشیده میتواند یک گزینه برای پوشش در مجالس و عروسی های مختلط باشد که در عین حفظ کامل حجاب و پوشیدگی کاملا شیک و دخترانه و جدید است .

دورهمی ها و عید دیدنی : برای دور همی های کوتاه و عید دیدنی شاید چندان مناسب نباشد که شما به محظ رسیدن به خانه میزبان بخواهید تعویض لباس کنید یا مانتو خود را عوض کنید اما میتوانید یک سارافون شیک و دخترانه به سلیقه خود به همراه کت بپوشید و به محض رسیدن به خانه میزبان کت خود را در آورده و با یک سارافون شیک و خاص استایل زیبایی در مهمانی و عید دیدنی داشته باشید.

به جای مانتو : مانتو در واقع لباسی زنانه است که برای پوشش خارج از خانه انتخاب می شود تا حضور اجتماعی خانم ها راحت تر انجام شود ، انواع سارافون کت و سارافون دامن و حتی جلیقه دامن میتواند جایگزین خوبی برای کسانی باشد که دوست دارند در انتخاب لباس همیشه خاص و متفاوت به نظر برسند البته در صورت جایگزینی کت و سارفون به جای مانتو باید حواستان به قواعد و عرف اجتماعی پوشش باشد.

 

شیک ترین مدل کت و سارافون,کت و سارافون های مجلسی

مدل کت و سارافون,مدل کت و سارافون 2016

شیک ترین مدل کت و دامن 

جدیدترین مدل کت و سارافون, مدل کت و دامن های شیک

جدیدترین مدل کت و دامن کوتاه, شیک ترین مدل کت و دامن

مدل کت و سارافون 

کت و سارافون های مجلسی, جدیدترین مدل کت و سارافون

مدل کت و سارافون 2016, شیک ترین مدل کت و سارافون

جدیدترین مدل کت و دامن کوتاه 

کت و سارافون های مجلسی, جدیدترین مدل کت و سارافون

مدل کت و دامن های شیک, جدیدترین مدل کت و دامن کوتاه

مدل کت و سارافون 2020

جدیدترین مدل کت و دامن کوتاه,مدل کت و سارافون 2016

شیک ترین مدل کت و دامن,مدل کت و سارافون

مدل کت و سارافون

منبع : بیتوته

برچسب ها: مدل کت و سارافون, مدل کت و سارافون 2020, شیک ترین مدل کت و سارافون, کت و سارافون های مجلسی, جدیدترین مدل کت و سارافون, مدل کت و دامن های شیک, جدیدترین مدل کت و دامن کوتاه, شیک ترین مدل کت و دامن,

موضوع : مدل لباس ,
تاریخ : دوشنبه 06 آبان 1398
نظرات
کد امنیتی رفرش